2017. január 30., hétfő

BookTag #2 Tündérmese


Egy tök jó kis Tündérmesés Book Taget hoztam most neketek, igazán élveztem a kitöltését.
Ha van kedvetek, nyugodtan lássatok hozzá ti is :D








Pinokkió - A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?

Előfordult már, hogy füllentettem könyvvel kapcsolatban, de végül mindig bevallottam és kiderült, hogy annak is tetszett, aki elől titkolni akartam :D




A Szépség és a Szörnyeteg - A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?

Susan E. Philips Angyali csókja, de annak is az első kiadású borítója, ha nem e-könyvként találkoztam volna vele, akkor lehet, hogy sosem olvastam volna el, mert imádom a történetet :)









Hófehérke - Akire a szépségéért vadásztak
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?

Kimondottan, amit csak a borítója miatt vettem meg? Cassandra Clare Csontvárosa még anno az első megjelenése idején. Utána lett szerelem első olvasásra és azóta sem ereszt a fandom :D








Csipkerózsika - Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel
Melyik a kedvenc könyves párod?

Talán Penryn és Raffe az Angelfall-ből. Náluk sosem volt harmadik fél. A szerelmük szépen lassan épült fel. Már az elején is megvolt a vonzódás, de annyi viszontagságon kellett keresztülmenniük és annyi tényezővel, kötelezettséggel kellett szembenézniük, ami végül csak elmélyítette a kapcsolatukat. Két ellenséges faj, két ellentétes világ képviselői voltak, egészen a végéig nem tudtam, hogyan fogják megoldani, hogy együtt lehessenek.








A kis hableány - Aki feladta az életét a szerelemért
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?

Ritkán csapongok a műfajok között, de egy-egy szép borító, jó fülszöveg képes elcsábítani. Ilyenek például a disztópiák, nem túlzottan kedvelem őket, de James Dasner Útvesztője és Elizabeth Richards Sötétség városa nagy kedvencem.










Hamupipőke - Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?

Nem teljesen egész éjszaka, de az szerintem sokat elmond, hogy az 520 oldalas Hádész házát Rick Riordan-tól kvázi egy délután alatt kiolvastam :D Délután fogtam hozzá, de hajnali 2 körül már aludtam :D








Rapunzel - Akit bezártak egy toronyba
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?

Rachel Vincent-től az Alfa, önmagában nem volt egy rossz könyv, sőt a magában a sorozatban is volt potenciál, de a főhősnő szerelmi szenvedései és döntésképtelenségéből fakadó konfliktusai tönkretették számomra a sztori élvezhetőségét. Szerény véleményem erről, hogy ha tényleg úgy szeretek valakit, ahogy mondom, akkor még a gyász kétségbeesésében sem fekszem össze mással és mondom azt, hogy őt is szeretem. Azután meg pléne nem húzon a két érintettet, hogy jaj várjatok, ismételjük már meg párszor, hogy dönteni tudjak. Ki csinál ijet?




Élek anime őrületem adta lehetőséggel
és fogadjátok szeretettel Aladdint a
Magi című sorozatból :D







Aladdin - A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
Melyik volt az utolsó "könyvkincs", amit találtál?

Vételre Susan Ee A vég napjai volt, cserére pedig Leight Bardugo Árnyék és csontja.












Alice Csodaországban - A lány, aki a nyúlüregbe esett
Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?

Ilona Adrews Kate Daniels sorozata, kicsit Anita Blake beütése van, de sokkal-sokkal jobb annál. Főleg mert sokkal-sokkal kevesebb szex, és annál több akció és érzelem van benne.
...... Most megint hozzá akarok kezdeni a sorozathoz :D









A békakirály - Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?

Talán Marie Rutkoski-tól A nyertes átka, a barítójából nagyon nem az jött le, amiről végülis a történet szólt. A másik pedig az Obszidián volt Jennifer L. Armetrout-tól. Annyira felhypolták, hogy sokáig nem is akartam elolvasni...... de rosszul is tettem :D









Jancsi és Juliska - Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?

Alexander és Isabella Lightwood, valamint Will és Cecily Herondale. Két külön generáció mindkét páros, de a szertet és a törődés közöttük vitathatatlan. Minden tiszteletem Cassie-t illeti.










Piroska - Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?

Julie Kagawa Vaskirályában, gyönyörű külső, de számomra borzasztó belső. Jó alapkoncepció, de a főhősnő mindent tönkretett.







Rumpelstilskin - Akinek senki sem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?


Colleen Houck Tigris sorozata. Elkalaúzol a mágikus Indiába és egy csodálatos, kalandokkal teli szerelmi történetet tár az olvasó elé, de sajnos nem kap elég figyelmet. Az eredeti borítók csodálatosak, de a magyar kiadás hagy magaután némi kívánnivalót, és túl sok idő telik el egy-egy rész kiadása között. Már csak egy hiányzik, de a kiadó csak húzza és húzza a megjelentetést. Emiatt nagyon szomorú vagyok. :/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése