2017. február 16., csütörtök

A ​Court of Thorns and Roses FanArtok SPOILER #1


Szeretnék megosztani veletek pár Pinterest gyöngyszemet a Tüskék és rózsák udvara sorozat világához kapcsolódva. Kedvesek, aranyosak, viccesek.
Úgy görgessetek tovább, hogy egyesek SPOILER-esek lehetnek a második könyvre, mások pedig teljesen fikciók :)
Igyekszem értelmesen lefordítani őket, de nyugodtan írjátok meg, ha nagyon nagy hülyeséget írtam 😁






Mor: Tehát, mikor fogod elmondani Feyre-nek?
Rhys: Boldog vele és utál engem és szörnyű lennék, 
mint társa, jobbat érdemel és...
Mor: Ember, olyan vak vagy.
Rhys: Egy nap el fogom mondani neki.
Mor: Uh Huh... Mikor?
Suriel: Haha LOL Elmondhatom neki.
Suriel: Feyre, Ő a társad.
Feyre: ...
Suriel: Rendben, gyere vissza időben a jövő 
héten még több pletykáért. Csá, Csajszi
Rhys: Esküszöm, elmondom neki.


Barátnőm: Akarok egy pasit.
Én: Akarok egy Rhysand-ot.
Barátnőm: Mit?
Én: ...
Barátnőm: ...
Én: ...
Barátnőm: ...
Én: MI?


Rhys reakciója arra, hogy Feyre terhes

Feyre: Állapotos vagyok, Rhys.
Rhys: Állapotos?
Feyre: Igen, terhes.
Rhys: Úgy értve, hogy a hasadban hordod a gyerekünket.
Feyre: Igen, így értem, hogy terhes, Rhys.
Rhys: Terhes.
Feyre: Igen.
Rhys: Prego.
Feyre: Mi?
Rhys: Zsemle van a kemencédben
Feyre: *sóhajt*
Rhys: *hatalmas mosoly az arcán* TERHES
Rhys: *megtalálja a csapatot* TERHES
Rhys: *oda megy egy rendom emberhez az utcán* APA LESZEK
Rhys: *a legközelebbi erkélyhez rohan* A PÁROM ÁLLAPOTOS.


Feyre: Szörnyű vagy
Rhysand: Talán. De gazdag vagyok és szexi, így ez nem nagy dolog



Feyre: Lucien, hogy találtál meg?
Lucien: Oh, csak meghallottam ennek a dalnak a teljes és tökéletes elárulását és követtem azt.


Az éjudvan álomcsapata dióhéjben

Feyre: *nézi a hegyeket* Wow, ez a látvány lenyűgöző!
Rhysand: *Feyre-t nézi* csodálatos...
Cassian: *Belenéz a közeli tükörbe* Ugye?
Mor: *Félresöpri a haját és gonoszul mosolyog* Köszönöm!
Amren: *Megérinti az igazgyöngy nyakláncát* Jóizlés.
Azriel: *Mort nézi* sóhajtás *eltűnik a legközelebbi árnyákos sarokban*


Feyre: Mindenkinek kuss *felveszi a telefont* Szia, Apa...
Elain: SZIAAA
Rhysand: VISSZA AZ ÁGYBA!
Cassian: *Különböző szex hangokat hallat*
Azriel: Mond meg neki, hogy azt üzenem, hello.
Mor: Ay! Dobd ide a füvet!
Nesta: *trágár szavakat kiabál*
Amren: VEDD VISSZA A NADRÁGOD




A Court of Mist and Fury: Összefoglaló

Tamlin: FEYRE, NEM
Lucien: Feyre, nem
Ianthe: Feyre... vedd fel ezt a ruhát és felejtsd el a többit
Mor: Feyre, IGEEEN
Cassian: Feyre *pacsi* A POKOLBA IS, IGEN
Azriel: Feyre *jóváhagyásul bólint*
Amren: Feyre *összeesküvően vigyorog* igen
Feyre: Feyre IGEN Feyre IGEN Feyre IGEN
Rhysand: Feyre *dorombol* Igen drágám, IGEEEEN
Mindenki: Rhys IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
ÉN: OTP (kedvenc páros - shipping this) IGEEEEEENNN




Rhysand Feyre-vel repül

*Rhysand Feyre-vel a karjaiban repül*
Rhysand: ... MINKET VÁR A VILÁG ...
Feyre: Állj meg. Állj meg most.
Rhysand: BÁRSONY EGEKEN RINGAT.
Feyre: Legközelebb Cassiannel repülök.



Folyt. köv.:
Képek forrása: Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése