2017. január 10., kedd

BookTag

BookTag

Még sosem töltöttem ki eddig egy Tag-et sem, de ez most megfogott. Ez által talán egy kicsit jobban megismertek engem :)


Ebook vagy fizikai példány?
Ha hamarabb jutok hozzá az e-bookhoz, akkor azt favorizálom, de ha nagyon jó a történet, akkor mindenképp beszerzem a fizikai példányt is. De ezen kívül sokkal jobban szeretem megfogdosni a könyveket és lekapva a polcról random kinyitni és beleolvasni 😊
Puhatáblás vagy keménytáblás?
Puhatáblás párti vagyok, mert sokkal olcsóbb és helytakarákosabb. Nem azt mondom, hogy egyáltalán nincs keménytáblásom, mert van, amit csak úgy sikerült beszereznem.
Online vagy könyvesbolti vásárlás?
Szinte kizárólag csak online vásárolok könyveket. Nem egyszer sikerül olyan akciókat kifognom, hogy akár egy másik könyv teljes árát sikerül kispórólnom a keretből.
Trilógiák vagy Sorozatok?
Is-is. Attól függ, hogy milyen hosszú a sorozat. Például a Végzet Ereklyéiből, a Luxen sorozatból vagy az Eragonból töménytelen mennyiségű részt el tudnék olvasni, de ezzel szemben amennyire anno szerettem az Anita Blake sorozatot, mára már meg sem tudnám mondani, hogy miről szól. Néhány sorozatot kár ennyire nyújtani.
Hősök vagy Rosszfiúk?
Általában a rosszfiúkba szoktam beleesni, de mindig karakterfüggő. Van olyan rosszfiú és hős is, akit nagyon szeretek és van olyan is, akit nagyon utálok.
Egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
Talán Stephen Chbosky: Egy különc srác feljegyzései. Számomra egy sorsfordító könyv volt.
Ajánlj egy alulértékelt könyvet?
Kettőt is ajánlanék az első, ami egyike azoknak a könyveknek, amelyek elindítottak az olvasás útján: Anne-Laure Boudoux - A princetta és a kapitány, a másik pedig az, ami az urban fantasy világába kalauzolt el: Rob Thurman - Éjvilág
Az utolsó könyv, amit befejeztél?
Az utolsó könyv, amit olvastam, egyben egy sorozat utolsó kötete is volt, amit botrányosan sokáig tartott mire elolvastam, pedig csak hat kötetből állt. A főszereplő agyondramaturgizált szerelmi élete tönkre tette számomra a történet élvezhetőségét. Ez a köny Rachel Vincent: Vérmacskák sorozatának záró kötete volt, Az alfa.
Az utolsó könyv, amit megvettél?
Itt töredelmesen be kell vallanom, hogy vétkeztem, mivel az utolsó könyvvásárlásom során négy könv is a kosaramban landolt:
Jennifer L. Armentrout - Feledés 2. és a Függőség
Rick Riordan - Hádész háza (Az Olimposz hősei 4.)
Sarah J. Maas: Tüskék és rózsák udvara
A legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
Ebben a tekintetben egész szolíd vagyok, utazásaim során főleg busz- vagy vonatjegy volt az áldozat, de előfordult csokipapír is. 😁
Használt könyvek: Igen vagy nem?
Állapottól függ, nagyon sok könyvemet csere által, használtan szereztem be, de mindig kínosan odafigyelek, hogy azok milyen állapotban érkeznek hozzám, valamint, hogy milyen állapotban kerülnek ki a kezeim közül.
Top 3 kedvenc műfaj?
Minden, amiben előfordul valamilyen fantasy elem, bár a disztópiákért annyira nem vagyok oda.
Kölcsönzés vagy vásárlás?
Inkább vásárlás, hangulatfüggő, hogy mit olvasok, így van hogy hónapokig áll a polcomon a könyv, mielőtt egyáltalán kinyitnám, így kölcsönzésnél ez vezethez kínos pillanatokhoz 😁
Karakterek vagy cselekmény?
Is-is. Lehetnek iszonyú jó karaktarek borzasztó történetszállal és nagyon jó történet katasztrófális karakterekkel. Nállam meg kell lennie az egyensúlynak.
Hosszú vagy rövid könyvek?
Inkábba a hosszabb sztorik, mindig sajnálom, ha egy jó könyvnek túl hamar van vége. Bár néha a 6-700 oldal is olyan gyorsan elrepül 😆
Hosszú vagy rövid fejezetek?
Közepes hosszúság???
Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut:
Susan E. Philips - Angyali csók (Egyik hatalmas kedvencem), Susan Ee - Angelfall (Fantasztikus könyv, kár lett volna, ha nem adják ki itthon) és ..... manga ér?????? D. Gray-man. Na jó legyen azért még egy könyv is: Rick Riordan - Neptunus fia
Könyvek, amik megnevetettnek vagy megsiratnak?
SEP - Angyali csók, hiába olvastam már vagy százszor, még mindig meg tud siratni.
A mi világunk vagy kitalált világok?
Lehet kettő az egyben? .... Nem???...... Na jó, akkor legyen a miénk egy kis extrával 😋
Hangoskönyvek: Igen vagy nem?
Még egyet sem hallgattam meg.
Ítélsz könyvet borító alapján?
Igen, elég sűrűn, de csalódtam már kellemesen is kellemetlenül is.
Könyvből film vagy könyvből sorozat?
Könyvből egyik sem???? Nekem valahogy sosem találják el a tökéletes összképet.
Egy film vagy egy sorozat, amit jobban szeretsz a könyvnél?
Azt hiszem a Gyűrűk Ura, mivel a könyvben nem jutottam tovább az 50. oldalnál.
Sorozatok vagy egykötetesek?
Szó-szó, van amiből elég az egy kötet, de va olyan történet, ami megköveteli a több kötetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése