2016. december 1., csütörtök

Luxen BONUS - Daemon levele Katynek

Daemon levele Katynek


Rajongói, nem hivatalos fordítás, ebből nekem semmilyen anyagi javam nem származik, az eredeti szöveg Jennifer hivatalos Wattpad oldaláról származik: https://www.wattpad.com/206681644-bonus-scenes-and-extras-daemon%27s-letter-to-kat

Ez első kis bónusz jelenet, amit lefordítottam, Daemon levele Katynek, bár nem az a bizonyos levél, ami miatt álmatlan éjszakáink vannak, hanem egy másik kis szösszenet, de ez is legalább olyan szívmelengető :)
A fordítást átnézte és lektorálta Fazekas Tímea, itt is örök hálám érte :)


April 18, 2014
Drága Kat,
Még sosem csináltam ilyet – sosem írtam levelet egy lánynak. Habár, egyszer az órán írtam neked egy rövid üzenetet, de ez nem olyan lesz De mindig van egy első alkalom, főleg, ha rólad van szó, nem igaz?
Az edzés azzal a rohadt ónixszal Nagyon kimerít, és igen meg mindig azt kívánom hogy bárcsak le tudtalak volna beszélni róla. De olyan rohadtul makacs vagy. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ezt a makacsságot nem találom dühítően szexinek. Oké, szexinek és dühítőnek.
Akárhogy is, te épp itt fekszel mellettem a kanapén ájultan és összegömbölyödve. Tudtad, hogy van egy szeplő a bal füled mögött? Sosem vettem észre ezelőtt. Elgondolkodtatott, hogy mennyi minden van, amit még nem tudok rólad, még ha néha úgy gondolom is, azért van még mit megtudnom rólad. Erről eszembe jutott a jövőnk, hogy mivel kell majd szembenéznünk, ha visszamegyünk a Mount Weather-be.
Oké, el kéne jutnom a lényeghez. Szar vagyok ebben az írás dologban.
Remélem, sosem olvasod ezt a levelet, mert ha mégis, akkor valami nem jól sült el és én már nem vagyok képes ezt személyesen elmondani neked. De szükségem van arra, hogy ezt most kiadjam magamból. Megváltoztattad az életem azon a napon, amikor bekopogtál az ajtómon és útbaigazítást kértél. Visszagondolva azt kívánom, bárcsak ne lettem volna akkora bunkó veled, mert akkor már sokkal hamarabb szerethettelek volna. Azt akarom, hogy tudd, megváltoztattál engem. Sosem gondoltam, hogy a családomon kívül lesz valaki, akit minden áron meg akarok védeni. Megkockáztatva a teljes leégést, te vagy… te vagy az én mindenem, örökké.
Remélem mindenre az égen, hogy soha nem fogod látnod ezt a levelet, hogy én is elfelejthetem, hogy valaha is megírtam, de a biztonság kedvéért azért Dee-re bízom. Azt akarom, hogy tudd, bármi is történjen, egy részed mindig is hozzám fog tartozni, és ha távol is leszek tőled, egy részem mindig veled marad. És ha nem jövök vissza Mount Weather-ből, ha történik valami és külön válunk, én akkor is vissza fogok térni hozzád, ezt megígérhetem.
Szeretlek, Cica. Ezt sose felejtsd el.
DB

Kép forrása: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/e1/b2/de/e1b2dee277f5cab8412c69ed59ccf9e2.jpg

1 megjegyzés: