2017. május 29., hétfő

Luxen BONUS - Daemon és Katy a jelmezkölcsönzőben

Daemon és Katy a jelmezkölcsönzőben

Rajongói, nem hivatalos fordítás, ebből semmilyen anyagi javam nem származik, az eredeti szöveg Jennifer hivatalos Wattpad oldaláról van: https://www.wattpad.com/102775867-lux-series-extras-daemon-and-kat-go-halloween
- Én azt nem fogom felvenni.

- Én azt nem fogom felvenni.
Daemon rendkívüli zöld szemei, amelyek a reggeli harmatos füvet idézik, mogorván a kezében tartott fekete és piros színekben játszó ruhára villantak.
- Mi a probléma vele?
Most komolyan, meg kell magyaráznom neki? Igen. – Alig fedi a hasamat hogy a többiről részemről már ne is beszéljünk.
- Nem látok egyetlen problémát sem ezzel kapcsolatban. – Összekulcsolom a kezeim és egy lenéző pillantást vetek rá.
- Mi az? – kunkorodott fel a szája egyik sarka, miközben felemelte a másik kezét, amiben egy strasszos fejpánt volt két fekete, szőrös fülecskével. – Még fülek és cuki farkinca is jár hozzá. A cicajelmez tökéletesen illene az én Cicámhoz.
Megráztam a fejem és visszafordultam az állványhoz, tovább válogatva a szexi állatjelmezek között. – Nem veszek fel semmit, aminek farka van. - Átkarolta a derekamat és a lehelete a nyakamat perzselte.
- Szerintem ez egy tökéletes jelmez.
Elfordítottam a fejem és hirtelen élesen beszívtam a levegőt, ahogy ajkai az arcomat súrolták. – Szóval, azzal teljesen rendben vagy, hogy valami olyat viseljek, amiből kilóg a fenekem és a melleim és azt sugallja, hogy gyere és vegyél egy kicsit belőlem, igaz? – Daemon megdermedt, én hátra döntöttem a fejem, míg a pillantásunk találkozott. A szemei összeszűkültek és elvigyorodtam. – Nem hiszem, szóval mozgás.
Egy egész percig csendben volt, ami világrekordnak számít nála. – Mi lenne, ha csak a füleket vennéd meg és nekem vennéd fel, később.
Megfordultam az ölelésében és felemeltem a fejem. – Csak a füleket?
A mosolya félig kihívóvá, félig bűnre csábítóvá vált. – Igen, csak a füleket. És abszolút semmi mást. Oké. Talán egy tűsarkút, mert az szexi lenne. Az lehetne a mi privát kis játékunk. És megígérem neked, hogy nagyon fogod élvezni.
A szám tátva maradt, csakúgy mint a mögötte álló idős hölgynek, aki egy apácajelmezt tartott a kezében. Ingerülten szívta be a levegőt és felháborodottan mormolt maga elé – Nahát.
Daemon hátra pillantott rá és megvonta a vállát. – Vagy nem.
Az arcom lángolt és rácsaptam kőkemény mellkasára. – Nem igaz, hogy veled sehová sem mehetek.
Mély kuncogása végigborzongatta a gerincem és odahajolva megpuszilta az arcomat. Az állvány másik oldalára siettem, mielőtt ragacsos kocsonyává nem válok vagy ott mindenki és a bébi Jézus jelmez előtt smárolni nem kezdünk. Kiszúrva egy lila fedorát és bolyhos sálat, elrántom az állványt és körbepördítem.
- Ehhez mit szólsz?
Daemon szemöldöke felszökött. – Egy stricijelmez? Komolyan?
Kuncogtam, visszafordultam az állványhoz és kihúztam egy másikat. - Na és ez?
- Egy pap jelmez?
- Mivel olyan nagyon erkölcsös vagy.
- Ha. Ha. – Daemon kivette a kezemből a jelmezt és visszarakta. – Szerintem itt nem találunk semmit… Váó! Azt nézd!
- Mit? – fordulok meg és követem a pillantását. Fent a polcon van egy álarc, amihez két testszínű műanyag fül van kapcsolva, ami az arca egyik oldalán barna a másikon fehér. Azt mondtam, hogy nem fogok füleket és farkat viselni, de ez… oh, nem, ez olyan más volt. – Oh, édes bébi alien-ek, ez az amire gondolok?
Daemon elment mellettem, felnyúlt és lerángatta a teljes jelmezt. Szikár izmai megfeszültek a hátán a fekete ing alatt, majdnem elterelte a figyelmem attól, amit a kezében tartott. Mellé ugrottam és tapsikoltam, mint egy fóka. Próbált nem nevetni. – Igen. Szerintem az. Vagy pisilned kell. Egyik vagy a másik.
Figyelmen kívül hagytam, a szemeim a cuki fehér jelmezre fókuszáltak barna karokkal és barna gyűrűvel alsó szegély körül körül. Ehhez járnak még fehér zoknik barna szegővel.
- Eredeti Gizmo jelmez. – Olvassa fel Daemon a cimkét. Megköszörüli a torkát. – Elnézést, eredeti szexi Gizmo jelmez. Nahát, ez kicsit zavaró. Gizmo mióta szexi?
- Kell nekem – mondom megfogó mozdulatokat imitálva. – Add ide.
Átadta és a mellkasomhoz szorítottam. Épp a pénztár felé indultunk, amikor észrevettem a hegyes, hüllőszerű zöld füleket, amelyek a többi Gizmo jelmez mögül kandikáltak ki. A szemem rögtön Daemonra rebbent és megragadtam a jelmezt. Megforgatva mutatom neki megmutatom neki Spike-ot, a Gremlint. – Muszáj ezt megvenned. Mi lehetnénk Gizmo és Spike. Te kedveled Spike-ot, emlékszel? Azt mondtad, hogy igazán vagány.
- Az is. – Ráncolja a szemöldökét Daemon. – De úgy néz ki, mint egy pizsama.
- De van taraja. Győzelem.
- Értem. – Daemon megrázza a fejét és sóhajt. – El sem hiszem, hogy egyátalán megfontom ezt.
Megfontolja, ez azt jelenti hogy valószínűleg meg fogja tenni, valószínűleg egy csomó panaszkodással és duzzogással, de megcsinálja, mert Daemon ilyen.
Megteszi értem.
Lábujjhegyre állok és megcsókolom enyhén elnyílt ajkait. – Köszönöm.
Szemei ragyogó zölden megvillannak, ahogy a homlokát az enyémhez nyomja. Amikor megszólal, ajkai az enyémeket súrolják. – Ezért annyira de nagyon tartozol nekem.
- Így van. – Elmosolyodtam, egy lépést hátráltam. Körbefordultam és felkaptam a szőrös fekete füleket és felé fordultam. – Megveszem a cicafüleket is.
Daemon ajkai elnyíltak. – És csak azt?

- Csak azt.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a fordítást, sok örömöt okztál vele!❤

    VálaszTörlés